הגאון ר' לוי פנחסי: "נריץ מועמד ספרדי בבני ברק"

המהדורה המרכזית No Comments on הגאון ר' לוי פנחסי: "נריץ מועמד ספרדי בבני ברק"

הגאון רבי לוי פנחסי ראש ישיבת אור אברהם לגדסי ב'מהדורה המרכזית': "ראשות העיר בבני ברק מתחלקת כבר שני עשורים בין הליטאים לחסידים. הספרדים מרגישים מקופחים לגמרי, בהסכמת הרב בן שמעון החלטנו להריץ מועמד לראשות העיר. עם כל הכבוד לאלו שיושבים בראשי הרשימות, אנחנו גרים בעיר, אנחנו סובלים מהדבר הזה. בעצת רב העיר הספרדי, רבי מסעוד בן שמעון, אנחנו רצים עד הסוף

כנס בבית הרב בן שמעון צילום: איצי קצב
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש ישיבת אור אברהם, הגאון הרב לוי פנחסי לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית': "ראשות העיר בבני ברק מתחלקת כבר שני עשורים בין הליטאים לחסידים. הספרדים מרגישים מקופחים לגמרי, בהסכמת הרב בן שמעון החלטנו להריץ מועמד לראשות העיר. עם כל הכבוד לאלו שיושבים בראשי הרשימות, אנחנו גרים בעיר, אנחנו סובלים מהדבר הזה. בעצת רב העיר הספרדי, רבי מסעוד בן שמעון, אנחנו רצים עד הסוף"

"אנחנו הולכים על ראשות העיר, יש לנו סיכויים. הציבור הספרדי גדול, היינו 40% בבחירות האחרונות ויש חסידויות שירוצו איתנו. גם אם יהיה מו"מ כבר לא נהיה סרח העודף. להיות 'בעלבתים' בעירייה זה זכות ולא חסד. יש לנו 6 מנדטים, יש עוד 2 מסיעת 'כד', הם יצטרפו אלינו במועצה למרות שהם מזוהים עם דגל התורה. ניגשו אלי גם פורשי חסידות גור והם איתנו"

"הרב מסעוד בן שמעון אמר שהוא ישב עם אריה דרעי. אנחנו כאן חיים, אנחנו כאן מקופחים. הרב זייברט שאני מעריך אותו ישב עם הרב, כי המהלך הזה מלחיץ אותו. עכשיו ההתארגנות היא לא מהפוליטיקאים אלא מהרבנים. ראיינו מועמדים, אנחנו לוחצים על אחד מפורסם, 'קליבר' וחזק מאוד".

האזינו



0 תגובות